Jak zamawiać z TaxiBotem? 

 

Przygotuj adres,
skąd Cię odebrać, np.:
- ulica Sienkiewicza 30
- Dworzec Centralny
- hotel Wieniawa, TaxiBot lubi konkrety
i chętnie Ci pomoże.

 

Pamiętaj o potwierdzeniu zamówienia.
Wysłuchuj komunikatów do końca (nie przerywaj)
i odpowiadaj na nie krótko i konkretnie.

Bardzo ważne
TaxiBot nie zamówi dla Ciebie taksówki,
dopóki tego nie potwierdzisz.Jeśli o tym zapomnisz,
po prostu zadzwoń jeszcze raz. :)

 Jak zamawiać z TaxiBotem? 

 

Mów głośno i wyraźnie.
Zadbaj o ciche miejsce
na rozmowę, na ile to możliweTaxiBot słyszy nie tylko
Ciebie, ale także Twoje
otoczenie.

 

Zawsze możesz połączyć się z dyspozytorem.
Jeśli masz nietypowe zamówienie,
powiedz, że chcesz rozmawiać z dyspozytorem.

TaxiBot przełączy Cię
do dyspozytora także sam,
gdy będzie miał trudność
ze zrozumieniem.

Fonkcje głosowe.

 Poproszę taksówkę…

Najczęściej (aż 81% rozmów) polega po prostu na przekazaniu adresu podstawienia taksówki. Dodatkowo możemy poinformować klienta o czasie oczekiwania na taksówkę.

 Rozpoznawanie adresów (POI)

Klient zamawiając przejazd nie zawsze wie jaki adres ma lotnisko, dworzec albo galeria handlowa. Dzięki temu, że TAXI BOT ma łączności z mapami wystarczy, że nam powiesz gdzie jesteś.

  100% telefonów

zostaje odebrane, klient jest zaopiekowany, nie czeka

Zamawianie kursów terminowych

Już ponad 30% kursów to przejazdy terminowe. Dla klienta liczy się precyzja i zaufanie, że zostali poprawnie zrozumiani. Od tego często zależy ich biznes.

 Cennik

Blisko 5% klientów pyta o cennik korporacji zanim podejmie decyzję o zamówieniu przejazdu. Nie ma potrzeby, aby recytację tabelki cen przeprowadzał człowiek.

Fonkcje głosowe.

Rezygnacja z przejazdu

Widzimy wszystkie aktywne kursy klienta. Nie ograniczamy się tylko do tych zamówionych przez nas. Pozwalamy z nich rezygnować bez udziału dyspozytora.

 Zamówienie kursów skąd-dokąd

Korporacje marzą o tym, aby klienci podawali od razu, dokąd jadą. Wiedza ta pozwala usprawniać przypisywanie kolejnych zleceń kierowcom. Miłym dodatkiem jest poznanie czasu dojazdu i ceny.

99,1% rozmów

zostaje zrozumianych perfekcyjnie przez nasz system.

Obsługa dodatków

Klient czasem chce przewieść psa. Czasem potrzebny jest kierowca z znajomością języka angielskiego. Wszystkie te parametry możemy podać przez telefon.

Obsługa bezgotówki

Dla wygody klientów, kiedy dzwonią, od razu wpinamy się do systemu bezgotówki i wiemy, jakimi dokumentami dysponuje oraz w jakich firmach pracuje.

Fonkcje głosowe.

  W oczekiwaniu na taksówkę

Statystycznie co czwarty klient dzwoni do korporacji po zamówieniu przejazdu by zapytać, kiedy będzie taksówka. My powiemy mu to automatycznie.

 
Łączenie z dyspozytorem
 
Tak jak i człowiek, tak też automat może być omylny. Dlatego daliśmy klientowi możliwość kontaktu z dyspozytorem w razie potrzeby, zawsze możesz poprosić o połącznie z człowiekiem.
 

 Nielimitowana ilość

połączeń prowadzonych jednocześnie z ludźmi

Płatność gotówką, a może kartą

Z uwagi na fakt, że nie wszyscy kierowcy nadal mają terminale płatnicze, istotnym aspektem jest powiedzieć o tym, czy chcemy płacić gotówką czy kartą.

Zamówienia z historii zleceń

Nasza konkurencja jeszcze jest w czasach wybierania tonowego cyferek 1..2..3 i budowaniu konwersacji przy użyciu klawiatury telefonu. My również pozwalamy zamówić na podstawie historii zleceń, ale wszystko odbywa się głosowo.

Kontakt

tel. 605292292

Sposób płatności

Przyjmujemy
platności w gotówce
oraz kartą

Facebook

Facebook